Snapchat a pierdut milioane de dolari Rihanna a criticat aplicația

Snapchat a pierdut 600 de milioane de dolari după ce Rihanna a criticat aplicația

Stocurile la bursă ale Snapchat au scăzut din nou după ce Rihanna a criticat aplicația pentru una dintre reclamele lor. Se pare că Snap Inc. a pierdut peste 600 de milioane de dolari. 

Săptămâna aceasta, Snapchat și-a cerut scuze după ce a postat o reclamă pentru cei care folosesc aplicația din Statele Unite, utilizatorii fiind întrebați dacă i-ar da mai degrabă o palmă Rihannei sau un pumn lui Chris Brown. Reclama părea să facă referință la incidentul de abuz domestic din 2009 când Chris Brown a atacat-o pe Rihanna, pe atunci iubita lui. Incidentul s-a petrecut în ziua de dinaintea premiilor Grammy.

După ce au fost copleșiți de numărul de reacții negative, reprezentanții Snapchat și-au cerut scuze public și au retras reclama din aplicație. „Reclama a fost revăzută și aprobată din greșeală, din moment de încalcă directivele noastre de publicitate. Am șters reclama weekend-ul trecut, de îndată ce ne-am dat seama ce se întâmplase.” au spus reprezentanții Snapchat  într-o declarație pentru BBC. „Ne cerem scuze pentru acest incident.”

Rihanna s-a alăturat celor care au criticat reclama și a postat un mesaj pe Insta Story în care îi condamnă pe cei de la Snapchat. „Uite, Snapchat, tu știi deja că nu ești aplicația mea preferată! Dar chiar încerc să-mi dau seama care a fost până la urmă ideea, ce trebuia să înțelegem noi din toată dezordinea asta? Mi-ar plăcea să o numesc ignoranță, dar știți și voi că nu sunteți chiar atât de neatenți!” a scris artista într-un Instagram story.

După postarea artistei, stocurile la bursă ale Snapchat au scăzut cu mai mult de 4%. Poate nu sună mult, dar conform CNBC, asta înseamnă peste 600 de milioane de dolari din valoarea de piaţă a companiei.

Este a doua oară într-o lună când o postare a unei celebrități face Snapchat să piardă o mulțime de bani. Luna trecută, Snapchat a pierdut peste un miliard de dolari din cauza unui tweet postat de Kylie Jenner.

Pe 22 februarie, Kylie Jenner a scris un mesaj pe Twitter în care mărturisește că nu mai folosește Snapchat de când designul aplicației a fost schimbat: „Deeeci mai e cineva care nu mai folosește Snapchat sau doar eu? Ugh… ce trist“

A doua zi, tweet-ul lui Kylie Jenner a fost distribuit de peste 270 de mii de utilizatori de Twitter, iar stocurile la bursă ale Snapchat au scăzut cu mai mult de 7%. Site-ul TMZ spune că asta înseamnă că firma care deține aplicația Snapchat a pierdut 1,3 miliarde de dolari din valoarea de piaţă.

Foto: Hepta

roxana.cornac
roxana.cornac@glamour.ro