Expoziţie Mediafax Foto pentru prima oară la Cluj-Napoca, cu fotografii spectaculoase

Mediafax Foto, liderul pieţei româneşti de fotografie de presă, organizează, în premieră, o expoziţie în afara Bucureştiului, pasionaţii de fotografie fiind aşteptaţi luni, 2 iunie, la Cluj-Napoca, la expoziţia ce va fi vernisată, în cadrul TIFF 2014, la Casa de Cultură a Studenţilor, la ora 19.30.

Mediafax Foto, liderul pieţei româneşti de fotografie de presă, organizează, în premieră, o expoziţie în afara Bucureştiului, pasionaţii de fotografie fiind aşteptaţi luni, 2 iunie, la Cluj-Napoca, la expoziţia ce va fi vernisată, în cadrul TIFF 2014, la Casa de Cultură a Studenţilor, la ora 19.30.

Astfel, cu ocazia TIFF 2014, Mediafax Foto păstrează tradiţia expoziţiilor de vernisare a albumului „Best of” şi duce pentru prima oară expoziţia la Cluj-Napoca, în inima Transilvaniei, unde sunt aşteptaţi toţi iubitorii de fotografie, profesionişti şi amatori.

La vernisaj va participa coordonatorul Mediafax Foto, Marius Smădu, care se va întâlni cu colaboratorii din Cluj, fotografiile lor putând fi admirate printre cele expuse în cadrul expoziţiei.

Anul acesta, Mediafax Foto a ales să se asocieze cu TIFF – un puternic brand din lumea culturală şi să ajungă şi la pasionaţii de fotografie din ţară. Expoziţia va fi disponibilă până la sfârşitul festivalului.

Expoziţia este realizată pe baza albumului de fotografie de presă „Best of 2013”,  lansat la Bucureşti. Albumul este continuarea firească a seriei de albume de fotografie de presă începută în 2006, prin care este dusă mai departe tradiţia de a prezenta într-o manieră elegantă şi exclusivistă cele mai reprezentative fotografii realizate de fotoreporterii şi colaboratorii Mediafax Foto.

Anul 2013 a fost un an al exprimării libere, al dreptului cetăţeanului de a protesta. Astfel, povestea anului surprinde protestele de stradă faţă de exploatarea minieră de la Roşia Montană şi cele împotriva explorării gazelor de şist, ori cu manifestaţiile pro sau contra eutanasierii câinilor fără stăpân. Echipa Mediafax Foto a mai fotografiat competiţiile sportive  interne şi internaţionale ale anului trecut, precum şi concertele susţinute în ţara noastră de artişti renumiţi pe plan internaţional. Nelipsite din povestea lui 2013 au fost, ca de obicei, evenimentele politice şi permanentele tensiuni între liderii politici. Fotoreporterii Mediafax Foto s-au aflat întotdeauna în mijlocul evenimentelor, surprinzând cadre de istorie pe care le-au captat şi transmis fară să modifice sau denatureze realitatea şi adăugând de fiecare dată un strop de artă în fiecare cadru tras.

„Cu toate că trăim într-o perioadă de explozie a fenomenului fotografic, în care tehnologia reuşeşte să transforme pe aproape oricine într-un fotograf, Mediafax Foto demonstrează că fotografia de presă realizată profesionist, respectând valorile agenţiei noastre de credibilitate, autoritate, obiectivitate, exhaustivitate şi promptitudine, rămâne întotdeauna de actualitate, căutată şi apreciată”, spune Marius Smădu, coordonatorul Departamentului Foto al Mediafax Group.

Ediţia de anul acesta a albumului “Mediafax Foto – Best of 2013” poate fi achiziţionată online, la preţul de 99,99 lei, la adresa  www.mediafax.ro/album, în magazinul F64, precum şi pe www.f64.ro.

“Mediafax Foto – Best of 2013” are ca parteneri pe NNDKP, Alpha Bank, Apa Nova Bucureşti, Volksbank, CITR – Societatea de Practicieni în Insolvenţă şi F64.

Despre Mediafax Foto

Mediafax Foto face parte din Mediafax Group şi este liderul pieţei româneşti de fotografie de presă. Departamentul foto s-a dezvoltat în cadrul agenţiei de presă Mediafax, din 1995, şi furnizează zilnic cel mai consistent flux de fotografie de eveniment românesc, asigurând conectarea presei locale şi naţionale la cele mai relevante evenimente petrecute zi de zi în România. Imaginile Mediafax Foto sunt preluate în fiecare zi de cele mai importante publicaţii din ţară. Arhiva foto online a Mediafax conţine peste 320.000 de imagini de la cele mai importante evenimente care au avut loc în România, din 1990 până în prezent. Acestora li se adaugă cele peste 1 milion de fotografii de eveniment extern, arhivate din 2002 şi până în prezent, din arhiva Agence France Presse, distribuită de Mediafax Foto.

Mediafax Group este o companie construită în jurul conţinutului şi reuneşte cele mai multe branduri-lideri de piaţă din presa românească. Brandurile Mediafax Group sunt: BUSINESS: ZIARUL FINANCIAR, www.zf.ro, zf.corporate.ro, BUSINESS Magazin, www.businessmagazin.ro; SPORT&SPECIAL INTEREST: ProSport, www.prosport.ro, www.liga2.ro, PROMotor, www.promotor.ro, www.go4it.ro, www.descopera.ro, www.gq.ro; Playboy, www.playboy.ro: GENERAL: Mediafax Mass-Media News, www.mediafax.ro, www.gandul.info; Mediafax Foto, Mediafax Monitorizare, Mediafax Mobile; WOMEN&ENTERTAINMENT: www.protvmagazin.ro, Ce se întâmplă, doctore?, www.csid.ro , The One, www.one.ro, www.apropo.ro, www.showbiz.ro,  Glamour, www.glamourmagazine.ro. 

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să o contactaţi pe Persida Roată,  Brand  Manager Mediafax.ro – persida.roata@m.ro | 031.82.56.129/ 0755 017 950