Antrenamentul pentru fese al Mirandei Kerr

Odată cu lansarea noii campanii pentru tenişii Skyscape Runaround de la Reebok (brand a cărui imagine e), Miranda Kerr ne-a dezvăluit antrenamentul ei secret pentru… fese cât mai ferme.

Sezonul acesta, Miranda Kerr bifează campanie după campanie: după ce a fost numită imaginea H&M, iată că acum ea este şi protagonista noii campanii pentru tenişii Skyscape Runaround de la Reebok.

Pentru că în clipul superhot realizat special pentru această nouă colecţie inovatoare Miranda îşi dezvăluie din nou corpul supertonifiat, am fost curioase să aflăm care este antrenamentul ei secret pentru coapse şi fese ferme. Iată ce dezvăluiri a făcut fostul supermodel Victoria’s Secret colegilor noştri de la GLAMOUR SUA.

„Chiar şi atunci când sunt la shootinguri, cât timp aştept ca fotograful să stabilească cadrele, fac câteva genuflexiuni. Mai fac şi câteva sărituri pe loc pentru că orice mic efort ajută“ spune Miranda. Pe lângă aceste mini-sesiuni de antrenament, Miranda mai face şi Pilates, „cam de trei sau de patru ori pe săptămână“. Dar nu te aştepta să o vezi alergând la un maraton prea curând. „Singurul antrenament cardio care îmi place este… mersul pe jos.“

Miranda Kerr la lansarea tenişilor Skyscape Runaround de la Reebok

„Atunci când ştiu că voi merge la plajă îmi focusez tot antrenamentul… asupra feselor. Fese şi abdomen. Multe exerciţii tip pod. Fă, să zicem, cinci serii a câte opt flotări pentru fiecare picior. (n.red – stând întinsă pe spate, cu un picior îndoit ridici bazinul şi celălalt picior spre tavan). Fă asta în fiecare zi şi o să vezi diferenţa. Vei observa cum fundul tău va începe să se ridice uşor uşor şi vei fi uimită. Poţi să ridici şi ambele picioare şi să faci încă cinci serii de câte opt.“

Poate că nu sună aşa… amuzant dar după ce veţi vedea clipul pe care l-am pomenit mai sus cu siguranţă că vă va veni şi vouă cheful să încercaţi antrenamentul Mirandei. Iată-l mai jos: