Ce decizie au luat autoritățile din Paris cu privire la panourile publicitare discriminatorii

Panourile publicitare stradale sunt o formă de artă și creativitate atunci când nu discriminează pe nimeni prin conținutul lor.

Consiliul de la Paris a luat măsuri pentru a se asigura că străzile orașului nu vor fi împânzite de panouri publicitare discriminatorii.
Așadar companiile de publicitate nu mai au voie să afișeze reclame sexiste sau discriminatorii.

Cei de la Business Insider au declarat că pe lista de practici publicitare interzise se numără stereotipurile sexiste, imagini homofobe, discriminări religioase sau etnice și imagini care afectează demnitatea umană sau aduc ofense femeilor și bărbaților.

Primarul Parisului, Anne Hidalgo, spune că această măsură a fost inspirată de orașe, precum Londra și Geneva, care au adoptat deja această politică.

Într-un comunicat de presă, Hidalgo a spus că ,,după Londra și Geneva, orașe care au adoptat deja această măsură, se alătură și Parisul pentru a da un exemplu pozitiv și pentru a fi o inspirație pentru alte orașe de a lua toate măsurile necesare pentru a interzice distribuirea și promovarea imaginilor degradante pentru anumite categorii de cetățeni,,.

Această schimbare vine la scurt timp după ce o reclamă controversată a casei de modă franceze Saint Laurent a primit peste 50 de reclamații cu privire la modul în care aceștia au portretizat femeile în ultimele campanii publicitare.

Din fericire, companiile încep să revizuiască modul în care își concep afișele publicitare și pe ce pun accent. Acest lucru fiind încurajator-dacă panourile publicitare care au conținut sexist sau discriminatoriu sunt interzise în Paris, suntem de părere că din ce în ce mai puține companii vor crea astfel de afișe.

Foto:shutterstock.com

erika
erika.chivu@ringier.ro