7 metode naturale pentru a scăpa rapid de pungile de sub ochi

E o dimineață de weekend, te trezești odihnită după o noapte în care ai dormit bine. Dar când te uiți în oglindă, observi că ai pungi sub ochi. Asta e pentru că inflamarea nu este cauzată de lipsa de somn, ci de genetică, obiceiuri alimentare sau chiar alergii.

Pe lângă schimbarea dietei (reducerea consumului de sare) și eliminarea alergenilor, află că există și metode naturale prin care poți diminua inflamarea țesutului de sub ochi. Își prezentăm mai jos ce ingrediente din bucătărie poți folosi pentru a scăpa de pungile de sub ochi.

1. Castraveți reci

Sigur ai văzut în filme cum multe femei se relaxează cu felii de castravete pe ochi. Aceștia sunt folosiți pentru că conțin antioxidanți și flavonoizi care ajută la diminuarea roșeții, inflamării și iritării.

Metodă de aplicare: Răcește castravetele și taie-l în felii: plasează o felie pe fiecare ochi și odihnește-te pentru 30 de minute; inflamați va fi redusă și ochii nu vor mai arăta obosiți.

2. Felii de cartofi cruzi

Poți folosi și cartofi în loc de castraveți, deoarece în plus față de legumele verzi, aceștia rămân reci pentru o perioadă mai lungă. Mai mult, cartofii conțin un astringent care ajută la eliminarea apei în exces de sub ochi.

Metodă de aplicare: Poți folosi aceeași metodă de la castraveți sau îi poți da pe răzătoare și apoi să îi învelești în tifon; aplică tifonul pe ochi pentru aproximativ 30 de minute pentru a obține un aspect mai odihnit.

3. Ceai negru

Ceaiul negru este deseori folosit pentru îngrjirea pielii deoarece hidratează în profunzime și are un conținut bogat în vitamina B care stimulează producția de colagen la nivelul dermei. Astfel, reduce ridurile superficiale. Mai mult, datorită conținutului de cafeină, acesta stimulează circulația sângelui.

Metodă de aplicare: Într-o cană de apă caldă, introdu două pliculețe de ceai negru; după trei minute, scoate pliculețele și așteaptă să se răcească. Pune-le pe ochi pentru aproximativ 15-30 de minute, pentru o piele cu un aspect întinerit.

4. Albuș de ou

Albușul de ou nu e bun doar în bucătărie, pentru bezele și alte prăjituri delicioase ci și pentru diferite tratamente cosmetice. Acesta stimulează circulația și reduce inflamația, vei observa după utilizarea că pielea din jurul ochilor pare mai întinsă.

Metodă de aplicare: Bate un albuș de ou până devine spumă; aplică-l cu degetele pe zona din jurul ochilor; după 10-15 minute, clătește zona cu apă călduță.

5. Gel din aloe vera

Aloe Vera conține antioxidanți și vitamina E care ajută la reducerea inflamației din jurul ochilor și pot chiar diminua ridurile superficiale. Prin aplicarea gelului vei îmbunătăți circulația sângelui din jurul ochilor și vei elimina fluidele în exces.

Metodă de aplicare: Folosește degetele pentru a aplica o cantitate de dimensiunea unei alune în jurul ochilor; ai grijă ca gelul să nu ajungă în ochi; după ce a acționat pentru aproximativ 15 minute, îl poți clăti cu apă călduță.

6. Căpșuni

Căpșunile conțin un acid numit alpha hydroxy care ajută pielea să aibă un aspect neted și strălucitor. Mai mult, acesta poate reduce inflamația pentru ca zona de sub ochii tăi să fie luminoasă.

Metodă de aplicare: Răcește câteva căpșuni în frigider pentru aproximativ 30 de minute; scoate codițele și apoi taie-le în felii groase; pune feliile pe pielea de sub ochi și lasă-le să acționeze pentru 15 minute.

7. Linguri reci

Acesta este probabil cel mai cunoscut remediu pentru a ameliora rapid pungile de sub ochi. Metalul rece va strânge pielea de sub ochi și va relaxa vasele de sânge. Astfel, aspectul inflamației va fi diminuat.

Metodă de aplicare: Răcește două linguri pentru 15 minute în frigider; folosește partea rotundă a lingurii pe ochi până lingura se încălzește.

Pentru a scăpa de pungile de sub ochi pe termen lung, va trebui să faci schimbări importante în viața ta, și anume să adopți o dietă sănătoasă, fără exces de sare. Dar dacă ai o întâlnire importantă, poți ameliora rapid inflamația folosind castraveți, ceai negru sau linguri reci.

Sursă foto: Shutterstock

erika
erika.chivu@ringier.ro