Dieta ținută de Khloe Kardashian explicată pas cu pas

Toate am fost martore la transformarea prin care a trecut Khloe Kardashian. Iar sportul, în special antrenamentele dure concepute de Gunnar Peterson au jucat un rol important.

Pe lângă sport, aceasta a ținut și o dietă prin care a reușit să scape de kilogramele în plus. Iar nutriționistul său, Philip Goglia a dezvăluit ce mănâncă vedeta dar și cum poți câștiga mai multă masă musculară.

,,Când vine vorba de nutriție și pierdere în greutate, 80% din proces constă în alimentație, iar 20% în sport” spune el.

Nu este vorba nici de dieta alcalină, hiperproteică sau hipocalorică; Khloe are o dietă personalizată.

,,Noi stăm de vorbă cu fiecare client pentru a determina cum funcționează metabolismul lor. Fiecare necesită o gamă de alimente diferite în funcție de modul în care organismul asimilează proteine, grăsimi și carbohidrați” a spus Dr. Goglia care a mai lucrat cu celebrități precum Kim Kardashian, Ryan Gosling, Chris Hemsworth și Channing Tatum.

Sunt șapte mese pe zi împărțite în felul următor:

  • Un shake cu o lingură de pudră de proteine din zer, o lingură de unt de migdale și o bucată dintr-un fruct amestecat cu gheață și apă.
  • Câteva bucăți de fructe
  • 100 grame de piept de pui cu legume bogate în fier precum spanac sau sfeclă
  • 340 de grame de țelină sau roșii și 12 migdale
  • Mai multe legume sau o porție de țelină sau roșii și un ou
  • Pentru cină; pește cu grăsimi sănătoase precum somon, biban de mare sau cod alături de 200 de grame de legume sau salată
  • O bucată de fruct

De asemenea, este important să consumăm foarte multă apă.

Pe lista alimentelor care trebuie evitate se află lactatele, sucurile, fructele deshidratate, băuturile răcoritoare, pâine, brioșe sau covrigi. Aceste alimente au un conținut ridicat de zahăr și trebuie să le evităm, pe cât posibil, atunci când urmăm o dietă.

Însă asta nu înseamnă că, din când în când, aceasta nu se răsfață cu un aliment interzis. În ziua de trișat, Khloe poate alege să consume o felie de tort, paste sau pizza.

Restricționarea drastică a caloriilor este una dintre cele mai comune greșeli pe care o facem atunci când ținem dietă. Iar a doua este nerăbdarea. ,,Oamenii așteaptă rezultate imediat” spune Dr. Goglia.

Foto:Hepta

 

erika
erika.chivu@ringier.ro