9 trucuri ca să te simți mai încrezătoare în dormitor

Să stai gol în fața unei alte persoane fără să te întrebi cum arăți? E o provocare.

E greu să pui stop gândurilor negre care ți-ar putea tăia apetitul sexual din dormitor. Dar nu e imposibil! După ce ți-am povestit cât de benefic este sexul pentru sănătate, ar fi păcat să nu-ți spunem că poți lăsa aceste gânduri deoparte și să te concentrezi doar la ce este important.

Uite câteva sfaturi pentru a trece peste momentele în care te gândești prea mult, pentru a uita de cum arăți și pentru a te simți cât mai bine în dormitor.

  1. Atrage atenția asupra senzațiilor tale

În timp ce suntem în pat, prin mintea noastră se derulează tot felul de întrebări: cum îmi stă părul? Cum arăt? Pentru a opri aceste gânduri, gândește-te la cum te simți. Întreabă-te ce senzații au loc în corpul tău și ce simți mai exact. Povestindu-ți mental ce faci tu și partenerul tău te poate ajuta să te concentrezi la ce se întâmplă în corpul tău.

  1. Comunică cu partenerul tău despre ce vă doriți exact

O altă modalitate de a te face să fii mai atent asupra a ceea ce vrei este să discuți despre asta. Spune-i partenerului tău ce te face să te simți bine și cum ați putea îmbunătăți acest lucru – sau cât de sexy vi se pare că este.

  1. Crează-ți un alter ego super-sexual

Dacă nu-ți permiți să fii neînfricată în pat, poți să-ți imaginezi că ești altcineva pentru moment – o versiune mai curajoasă, mai puțin inhibată a ta. Încearcă să intri în pielea acestui personaj, a acestei vulpoaice care stă ascunsă mai mult timp. Dacă ai probleme găsindu-ți un asemenea alter-ego, poți să-ți imaginezi că ești o personalitate publică foarte sexy.

  1. Fă lucruri care te fac să te simți bine cu corpul tău.

Nu există o rețetă anume de cum ar trebui să arăți ca să te simți bine cu tine, dar dacă știi că te simți mai încrezătoare în ceva – fie că este un pulovăr confortabil sau un costum de latex – poți să le porți liniștită în pat. Exercițiile și mâncatul corect, și desigur, lucrurile mici pe care le faci pentru a avea grijă de corpul tău te vor ajuta de asemenea să te simți mai confortabil, indiferent de cum arăți.

  1. Fă research despre sex

Dacă vrei să fii mai încrezătoare în competențele tale sexuale, vezi ce încearcă ceilalți. Poți să citești online despre astfel de trucuri, să mergi la workshop-uri sau să te informezi de cât mai multe tehnici.

  1. Meditează

Când simți că ești distrasă de orice în timpul sexului, chiar și de gândurile nesigure, încearcă exerciții simple de meditații. Înțelege-ți gândurile, lasă-le să treacă și concentrează-te asupra a cee ace faci. Te poți gândi la scopurile tale: vreau să fiu prezentă cu partenerul meu sau vreau să mă simt bine alături de el.

  1. Fă contact vizual cu partenerul tău în timpul actului sexual

Privește-ți partenerul în ochi, apoi îndreaptă-ți privirea asupra unei părți a corpului ei. Privește cum corpurile voastre se mișcă împreună. Dacă te concentrezi asupra altei persoane îți vei lua gândul de la tine.

  1. Stinge lumina

Desigur, asta este o soluție exagerată, dar dacă sexul cu lumina stinsă te ajută să te relaxezi și să uiți de cum arăți, s-ar putea ca la un moment dat să-ți devină confortabil sexul cu lumina aprinsă. Poți să încerci și o modalitate mai amuzantă și incitantă: să te legi la ochi.

  1. Amintește-ți că celălalt partener nu ar fi acolo dacă nu ar fi atras de tine

Sunt șanse foarte mari ca partenerul tău să nu fie critic în ceea ce-ți privește corpul. Până la urmă, dacă nu i-ar plăcea cum arăți, cu siguranță nu ar mai fi în pat cu tine. Noi ne gândim la defectele noastre, dar partenerii noștri văd doar părțile sexy în primul rând. Dacă cineva spune lucruri drăguțe despre tine și te complimentează, încearcă să le accepți!

Foto: Hepta

erika
erika.chivu@ringier.ro