Dublu impact

Dublează-ţi eforturile la sală şi corpul tău va fi de două ori mai tonifiat!

Rezultatele exerciţiilor se văd mai bine atunci când le combini. Dublează-ţi eforturile la sală şi corpul tău va fi de două ori mai tonifiat!

Alergat + Pilates

Când alergi, îţi pui în mişcare aproape toţi muşchii, îţi reglezi respiraţia, îţi îmbunătăţeşti postura corpului. Practicat regulat, alergatul (pe bandă sau în parc) va avea rezultate vizibile asupra siluetei tale (s-ar putea chiar şi celulita să cedeze). Se întîmplă însă ca, după 50 de minute de efort susţinut, muşchii să devină foarte rigizi. Recomandarea noastră? O oră de Pilates, care te va relaxa şi îţi va defini fin muşchii.. „Chiar dacă se vede că facem sport, nu trebuie să ne pierdem feminitatea şi eleganţa“, spune Cori Grămescu, coordonator de viaţă sănătoasă la LadyFIT (www.ladyfit.ro).

Exerciţii cardio + înot 

„Cel mai bun mix, cu rezultate rapide şi de durată, este compus din două tipuri de activităţi sportive: antrenamentele cardio şi cele de tonifiere“, ne sfătuieşte specialistul în fitness. Antrenamentele cardio-vasculare presupun activităţi prelungite la o intensitate peste medie, stimulând sistemul circulator, pe cel respirator, dar şi metabolismul, acţionând ca un arzător de grăsimi. Începe-ţi ziua cu 45 de minute petrecute la aparate (pentru fiecare exerciţiu ai nevoie de măcar trei reprize a câte 15-20 de repetări) şi continuă cu 20 de lungimi de bazin. Garantăm lipsa febrei musculare a doua zi!

Spinning + yoga

Oricine a încercat vreodată o oră de spinning, ştie cât de solicitantă este această activitate. Pe de o parte, arde o grămadă de calorii, presupune rezistenţă la efort fizic îndelungat şi îţi lucrează extrem de mult coapsele şi gambele. Dar există şi dezavantaje: e foarte posibil ca, după 60 de minute de pedalat cu spor, la diverse intensităţi, muşchii tăi să fie foarte încordaţi. Astfel, o oră de yoga după efortul depus pe bicicletă nu doar că îţi va linişti pulsul accelerat, dar vei avea parte şi de relaxare şi de un mood mult mai bun cu care să îţi începi ziua.

Tenis + dans

„Tonifierea musculară se referă la dezvoltarea armonioasă şi echilibrată a muşchilor mari ai corpului. Când vine vorba despre antrenamente pentru femei, ne interesează obţinerea unor linii musculare estetice, fără muşchi dezvoltaţi în exces, ci mai degrabă ne interesează să obţinem muşchi fermi şi elastici“, explică consultantul în fitness. Prin urmare, alege un sport prin definiţie elegant şi joacă o partidă de tenis antrenantă (lucrezi musculatura picioarelor, a mâinilor şi spatelui) şi, o dată pe săptămână, ia-ţi iubitul de mână şi du-l la lecţii de dans clasic, unde îţi vei îmbunătăţi postura.

Plus:

Dacă vrei să pierzi acei centimetri încăpăţânaţi din jurul taliei sau să dai jos acel ultim kilogram nedorit, nu e neapărat să faci mai multe exerciţii. Secretul constă în a face exerciţii diferite! „Atunci când ne dorim să slăbim sau pur şi simplu să ducem o viaţă sănătoasă care să includă şi o porţie periodică de mişcare, toată lumea ştie că reţeta succesului este compusă din sport şi dietă. Diete avem cu miile, antrenamente la fel. Important este să ştii ce să alegi şi cum să le combini“, spune Cori Grămescu.

Foto: Laurent Darmon

.