Cum porţi o geantă XXL şi tocuri fără să te doară spatele?

Nu-i aşa că şi voi iubiţi acele genţi imense? Şi nu-i aşa că v-aţi despărţi cu mare greutate de pantofii şi botinele cu toc, atât de frumoase? Şi noi! Însă ce te faci atunci când geanta XXL şi tocurile ameţitoare îţi afectează postura corpului şi îţi dau dureri de spate greu de suportat? Merită să suferi pentru a fi la modă? Noi avem câteva trucuri care te pot ajuta să treci cu bine (şi fără dureri) de capriciile modei.

  • Nu căra în geantă mai mult de 10% din greutatea ta corporală. E simplu: dacă ai 60 de kilograme, n-ar trebui să pui în geantă mai mult de 6 kilograme (da, cu tot cu tabletă, telefon, agendă, portofel şi farduri!)
  • Cum aşezi lucrurile în geantă? Pune la bază lucrurile ceva mai grele, şi cât se poate de centrat spre mijlocul acesteia; geanta va fi mai echilibrată în acest mod.
  • Atenţie, fashionista: nu purtaţi geanta pe braţ, chiar pe încheietură. Acest mod de a duce poşeta favorită poate provoca dureri are articulaţiilor. Dacă aveţi o geantă cu baretă pe umăr, încercaţi să alternaţi umărul pe care duceţi geanta. Astfel nu veţi suprasolicita doar unul dintre umeri. Cea mai potrivită geantă pentru plimbările lungi? Messenger bag, cu o curea care traversează oblic trunchiul.
  • Dacă mergi mult pe jos, nu purta tocuri foarte înalte. Dacă ai de urcat şi de coborât multe scări, păstrează înălţimea tocurilor sub 6 centimetri.
  • În plus, alege sandale, botine sau pantofi care se închid cu o cataramă, curele pe gleznă. Evită, mai ales când mergi mai mult pe jos, tocurile foarte subţiri şi pantofii sau sandalele foarte decupate (îţi poţi luxa foarte uşor glezna).
  • Încearcă, măcar o zi pe săptămână (poate în weekend) să încalţi balerini, cizme cu talpă plată şi un portofel de mărimea unei cărţi de vizită în buzunar.

Foto: Yannis Vlamos

Adriana Matei
contact@misshypewit.com