7 reguli pentru o viață sănătoasă

Sănătatea trebuie să fie mereu pe primul loc, iar acest lucru începe cu adoptarea unui stil de viaţă care să te ajute să trăieşti mai mult şi mai intens.

Nutriţioniştii şi antrenorii personali reuşesc destul de bine să aducă obiceiuri sănătoase în viaţă oamenilor. Când vine vorba de un trai sănătos, nu se rezumă totul doar la un smoothie preparat în grabă sau la cele 90 de minute de yoga. Desigur, totul diferă de la persoană la persoană.

Există totuşi, câteva obiceiuri care ne sunt folositoare tuturor. Ne vom simţi mai echilibraţi, mai energici indiferent de ceea ce am e făcut în acea zi, aşa că, ar trebui să te grăbeşti şi să treci aceste sfaturi pe lista obiceiurilor tale, începând din această vară.

1. Bea apă!

Toată lumea vorbeşte despre asta, aşa că nu ai cum să uiţi de cei 2 litri de lichide pe care trebuie să îi bei pe zi. Un corp hidratat ne ajută să menţinem un plus al sistemului imunitar, dar previne şi mâncatul excesiv, mai ales pentru că, de cele mai multe ori, oamenii cred că le este foame atunci când le este sete.

2. Nu sări peste mesele principale şi încearcă să nu fi distrasă în timpul lor

Atunci când mănânci alocă-ţi timp doar pentru tine. În cele 10 -15 minute, încearcă să nu te deranjeze nimic. Indiferent dacă vorbim de telefon, tabletă sau TV, ar fi bine să le ignori. Petrece timp împreună cu tine și cu ce mănânci.

3. Bucură-te de aerul curat atunci când poţi

Aerul proaspăt este foarte important pentru sănătatea noastră. Chiar dacă te bucuri de el la job, în cele 10 minute din pauza de prânz corpul tău se va simţi revigorat şi mult mai energic.

4. Mănâncă legumele

Legumele au cele mai puţine calorii dintre toate alimentele. Încearcă să mănânci zilnic minim 3 fructe şi 3 legume diferite, pentru a te bucura atât de gustul proaspăt cât şi de energia pe care ţi-o oferă.

5. Odihneşte-te suficient

Somnul este cel mai bun prieten al nostru, iar recomandat este să ne bucurăm de minimum 7 ore şi jumătate de somn pe timpul nopţii. Un somn odihnitor nu numai că te va ajuta să fii pregătită pentru o nouă zi, dar te va ajuta şi să iei cele mai bune decizii.

6. Aminteşte-ţi de lucrurile pentru care eşti recunoscător

Chiar dacă nu eşti adepta meditaţiei, acordă-ţi câteva ore pe zi, şi gândeşte-te la lucrurile pentru care eşti recunoscătoare. Spre exemplu, dimineaţa, înainte de a te da jos din pat, gândeşte-te la trei lucruri de care mulțumită. Acest truc te va face să te simţi mult mai împăcată cu tine!

7. Răsfață-te cu ciocolată neagră

Dacă eşti o împătimită a dulciurilor, ar trebui să încerci ciocolata neagră. Unul din marile ei avantaje este conţinutul mic de zahăr, şi pe lângă acesta, este şi o sursă inepuizabilă de energie.

erika
erika.chivu@ringier.ro