10 mişcări pentru un abdomen plat, pe care le poţi face şi acasă

Ca să fii în formă n-ai nevoie neapărat de un abonament la sală sau de un instructor personal. Poţi fi în formă maximă şi cu aceste mişcări simple, pe care le poţi exersa dimineaţa şi seara, chiar la tine în dormitor.

Te-ai plictisit de aceeaşi rutină de la sala de sport? Este simplu: inventează-ţi propriul tău program de exerciţii, pe care le poţi repeta oricând, oriunde. Chiar şi acasă. Rezultatul? Un corp bine lucrat şi tonifiat, picioare numai bune de expus în minijupe şi un abdomen impecabil, pregătit deja pentru orele lungi la plajă.

Aşadar, iată de ce avem nevoie: un echipament de sport (bustieră, colanţi, pantofi sport); eventual de o salteluţă subţire de yoga (merge şi fără, dacă în dormitor ai o mochetă sau un parchet mai moale), de ceva spaţiu în jur (nu vrei să dărâmi ghivecele cu flori sau tablourile de pe pereţi), un geam deschis pentru aer proaspăt şi… de ghidul GLAMOUR.

Intră în galeria foto pentru a vedea cele 10 mişcări pe care le poţi face acasă.

Foto: Shutterstock, Hepta

Adriana Matei
contact@misshypewit.com