H&M se alătură echipei WWF și lansează o nouă colecție prin care îndeamnă oamenii să fie atenți la mediul înconjurător

H&M se alătură echipei WWF și lansează o nouă colecție prin care îndeamnă oamenii să fie atenți la mediul înconjurător

H&M și WWF sunt mândri să lanseze o nouă colecție destinată copiilor, realizată din materiale sustenabile, sperând ca astfel, să inspire oamenii din întreaga lume în a fi mai atenți la mediul înconjurător. Lansarea va avea loc pe data de 27 Septembrie, în peste 50 de țări, 10% din procentul vânzărilor fiind donat pentru activitățile de conservare susținute de către WWF.

H&M se alătură echipei WWF pentru a îndemna oamenii să fie atenți la nevoile planetei printr-o nouă colecție destinată copiilor

Pe întreg globul, diferite specii de animale sunt pe cale de a-și pierde habitatul natural din cauza poluării din ape și a impactului cauzat de schimbările climatice. Întreaga colecție este centrată în jurul animalelor sălbatice precum tigri, leoparzi, urși polari, balene, elefanți și pinguini, pentru a sublinia starea grava a acestor specii aflate în mare risc.

“Avem o singură planeta și tocmai de aceea trebuie să ne unim forțele pentru prezervarea generațiilor viitoare. Credem cu tărie într-un viitor sustenabil al modei, în care tot ce ține de domeniul acesta, va fi creat și consumat într-un mod benefic planetei. Avem o ambiție și anume, aceea de a închide cercul, și ca și consecință a acestui lucru, ne-am propus ca până în anul 2030, să folosim doar materiale reciclate sau provenite din surse sustenabile.”, declară Anna Gedda, Director de Sustenabilitate al Grupului H&M.

“Suntem extrem de încântați să colaborăm cu H&M pentru o nouă colecție. Această campanie, care este o extensie a muncii pe termen lung alături de acest brand, nu numai că va strange fonduri pentru conservarea activității WWF, dar sperăm să fie și o sursă de inspirație pentru viitori susținători ai mediului înconjurător. Colecția stă ca testament al faptului că se pot produce haine benefice atât pentru planetă, cât și pentru cei mici.”, declară David Bloch, Director de Parteneriate și Marketing al WWF International.

Grupul H&M colaborează cu WWF, una dintre cele mai mari organizații de conservare, încă din 2011. Parteneriatul este focusat pe acțiuni climatice și strategie sustenabilă, cu scopul de a face atât H&M cât și întreaga industie a modei, mai sustenabile.

H&M și WWF au făcut echipă pentru prima dată, în 2010, lansând o colecție care susținea activitatatea marină a organizației, urmată de alta în 2016, legată de animalele sălbatice aflate în risc. Noua colecție, atât pentru bebeluși cât și pentru copii pâna la 14 ani, include piese precum bluze pufoase, colanți moi și hanorace cu imprimeuri jucăușe. Paleta culorilor variază între nuanțele pastelate și cele de negru și gri. Bumbacul organic este materialul de bază utilizat în această colecție.

Irina Munteanu
skipped.hb@gmail.com