Tot ce trebuie să știi despre produsele The Ordinary, care au luat prin învăluire industria de beauty

Tot ce trebuie să știi despre produsele The Ordinary, care au luat prin învăluire industria de beauty

Lumea produselor de beauty este pe cale să fie revoluționată de un start-up relativ necunoscut din Canada. Iată tot ce trebuie să știi despre produsele The Ordinary.

De Kari Molvar; Traducere și adaptare de Cezara Palade

„Ceva cu siguranță se întâmplă”, se gândea Jordana Mattioli pe când a descoperit serumul cu 1% Retinol The Ordinary, care costă undeva până în 30 de lei. Era genul de produs magic împotriva îmbătrânirii, care de obicei vine la un preț impresionant. Așa că Mattioli, un estetician care lucrează alături de dermatologii newyorkezi Julie Karen și Elizabeth Halee, a făcut ceea ce orice client cu discernământ ar face în 2017. A trimis un e-mail către brandul în cauză pentru a primi mai multe informații și a comandat imediat aproape toată gama, care conținea ingrediente clinice izolate, în diverse concentrații.

Deciem, compania din spatele The Ordinary – unul trei cele zece proiecte experimentale dintr-un portofoliu care acoperă totul, de la produse perfomante de skincare, până la wellness și îngrijire pentru bărbați – câștigă teren într-o industrie în care alte branduri își pierd încrederea cu produse simple care funcționează și o politică de interacțiune cu toți clienții. Ceea ce a ajutat brandul să explodeze, practic, fără publicitate, a fost o identitate digitală asociată cu un feedback onest. Această identitate a fost creată prin dezbaterile care au luat naștere între companie și comunitățile de pe Instagram și Facebook, dezbateri în cadrul cărora s-au discutat aspecte precum nivelul de stabilitate al vitaminei C. La numai patru ani după deschiderea sediului din Toronto, Deciem livrează acum peste 10 000 de comenzi pe zi, pe tot globul, și s-a extins, numărând locații în Canada, Londra și Seul. Cu o investiție minoră din partea Estée Lauder, auto-intitulata „companie atipică de beauty” și-a deschis primul magazin principal din Statele Unite în New York, în noiembrie 2017, urmat de două alte magazine secundare în oraș.

„Atipic” implică atașamentul față de o mentalitate de tipul mișcă-te-repede-și-nu-te-uita-înapoi, explică CEO-ul Brandon, Truaxe, care este veteran în domeniu. După ce a fost frustrat de obstacolele pe care le-a întâlnit lucrând la două laboratoare de skincare, omul de știință de 39 de ani a lansat Deciem în 2013, pentru a „schimba cu totul industria”, fabricând la nivel local formulele și ambalajele produselor. Această structură a permis crearea cu ușurință a proiectelor precum NIOD (Opțiuni Non-Invazive în Știința Dermatologică), o eficientă gamă profesională anti-îmbătrânire. Bestseller-ul brandului, serumul pentru fermitatea tenului Copper Amino Isolate Serum 5.00% a trecut de la idee la recipient în timp-record și cel mai probabil va deveni și mai de succes – mulțumită rezultatelor vizibile obținute în „literalmente două săptămâni”, așa cum insistă Mattioli atunci când îl recomandă clienților – asta în timp ce și mai multe magazine ale brandului se deschid în State. Aceste locații vor servi drept showroom-uri pentru laboratorul Deciem și cei 16 chimiști care lucrează acolo, unul dintre care are sarcina de a se gândi la proiecte inimaginabile, cum ar fi un produs pentru animale de casă. Acest tip de feedback din partea utilizatorilor ar putea fi mai dificil de obținut, însă Truaxe nu pare deloc descurajat de această provocare.

Produsele The Ordinary se pot comanda și în România, direct de pe siteul deciem.com.

Foto: Pixelformula

Cezara Palade
palade.cezara@gmail.com