Previziunile beauty pentru 2016

Am făcut un exercițiu de imaginație și prezicem care vor fi tendințele, lookurile și produsele care îți vor influența alegerile în beauty, pe parcusul acestui nou an.

1. Arma seducției absolute: mascara.
În 2016, genele încărcate de mascara au parte de o revenire puternică. Țintește lookul specific Brigitte Bardot, tipic anilor 60 și aplică mai multe straturi pe genele superioare și inferioare. Pentru mai mult confort, înainte de straturile de mascara, folosește un primer. Această bază ușurează procesul de demachiere și protejează genele, putând fi purtată și de sine stătătoare. 

2. Anii 90: inspirația sezonului.
Dacă ai citit deja secțiunea tendințelor de beauty, probabil ai și remarcat revenirea în forță a esteticii anilor 90. Influența este preluată într-o interpretare mult mai feminină iar conturul de buze devine un element cheie în realizarea machiajului. Nu uita nici de conturul ochilor, care poate fi în orice nuanță te avantajează, cât timp îl aplici de jur împrejurul ochilor, ca pe vremuri.

3. Gloss is back
Trucul nostru prețios, pentru buze? O atingere de gloss! Asta dă o nouă dimensiune machiajului, iar acum a sosit vremea să îl iei, din nou, în considerare. Noile formule hidratează precum un balsam de buze și strălucesc fără să fie lipicioase. Aplică glossul pe o bază mată, conturează-ți sprâncenele și folosește un strat generos de mascara – un look trendy, ușor de realizat.

4. New faces
Așteaptă-te să le vezi peste tot: pe podium, pe Instagram, în campanii și pe panourile publicitare: Taylor Hill, Bhumika Arora și Stella Maxwell.

2

5. Texturi perfecționate
Aspectul tenului nu își pierde din importanță nici în acest sezon. Produsul ideal conferă un luciu delicat, de piele impecabilă, cu acoperire bună și o finisare care te face să arăți ca după un somn lung și odihnitor. 

6. Influențe coreene
Inspirația pentru o parte din produsele inovatoare ale ultimilor ani vine din Coreea, iar noi nu ne vom plictisi de acest trend prea curând. Pentru o gamă largă de branduri asiatice, te poți orienta către thisisbeautymart.com. 

7. Shine, shine, shine!
Am vorbit deja despre strobing, anul trecut și intuim firesc faptul că iluminatoarele vor fi un subiect foarte important și în 2016. Asta am văzut pe catwalk, așa că înarmează-te cu produse iluminatoare și perfecționează-ți tehnicile de machiaj. Scopul nostru? Tenul radios al lui Gisele Bündchen.

8. Inovații în skincare
Efectul Botox fără injecție? Rămâne să îl folosim pe termen lung și să dăm un verdict clar, însă un produs promite să livreze efecte similare, doar aplicat pe piele. Se numeste Supreme Skin Gel, Biotulin, 217 lei, biotulin.com și conține două ingrediente principale, între care unul este extras din plante și se comportă ca un anestezic local.

9. Colaborări mult așteptate
Lancôme lansează un nou produs pentru machiajul buzelor, Juicy Shaker, Lancôme, 103 lei, (creația Lisei Eldridge), iar YSL urmează să dezvăluie rezultatul colaborării cu make-up artistul Isamaya Ffrench. În plus, anul acesta suntem nerăbdătoare să vedem prima colecție de machiaj a Luciei Pica, pentru casa Chanel, care va apărea în luna august.

Screen Shot 2016-01-16 at 9.37.27 PM

10. Trucuri în manichiură
Lacurile de unghii sub formă de spray au fost inovația anului trecut și le așteptăm cu nerăbdare și în România. Până atunci, ne-am pregătit stocul de nuanțe metalice cu rezistență sporită. Pe lângă acestea, ai liber să porți nuanțe nude și grafici inspirate de negative space art (inspirație găsești pe Pinterest și Instagram). Începe pregătirile pentru vară încă de pe acum cu un tratament de pedichiură Peclavus, 20-25 lei (în salonul La Bibliothèque), o linie orientată medical pentru problemele specifice ale picioarelor.

11. Noile parfumuri
Începând cu luna februarie, poți să încerci noua creație Jimmy Choo, care se numeste Illicit, Jimmy Choo, 238 lei (exclusiv în Sephora), cu note gurmande de ghimbir și miere. Casa Dior cucerește un nou teritoriu în parfumerie cu noul Poison Girl, Dior, 327 lei, un parfum proaspăt, creat pentru femeia seducătoare, încrezătoare și curajoasă.

12. Noile destinații de shopping
La sfârșitul anului trecut, am participat la deschiderea primul magazin Apivita din România, în Băneasa Shopping City – București, o locație pe care te invităm s-o descoperi și să investighezi cele 300 de produse, dacă ești în căutare de produse pentru îngrijirea pielii. Tot acolo, în decembrie, s-a deschis primul magazin Bobbi Brown, unde ai libertatea să descoperi produsele esențiale și serviciile profesioniste ale unuia dintre cele mai recunoscute branduri de make-up din lume. Noutăți în 2016? În aceeași locație, Chanel va deschide primul boutique din România!

13. Direct de pe catwalk

  1. Noul smoky eye, la Versace

Pixelformula  womenswear  ready to wear prêt a porter summer 2016 Versace

Pat McGrath a creat un smoky eye lejer, adaptabil și pentru zi, în tonuri de mentă, pe o bază luminoasă și cu o atingere de gloss consistent.

  1. Contouring, la Elie Saab

Elie Saab Summer 2016 womenswear Beauty Pixelformula Paris

Tom Pecheux a mers mai departe, conturând zona buzelor și a ochilor. Cu fardurile potrivite în nuanțe de auriu, bej și maro, poți accentua și aceste zone ale feței, păstrând restul machiajului simplu, doar accentuat de mascara neagră.

  1. Noul contur de ochi, la Giambattista Valli

Giambattista Valli Summer 2016 womenswear Beauty Pixelformula Paris

Fondul de ten a fost redus la minim, numai buzele au fost îmbrăcate în gloss. Doar câteva modele au avut pleoapele desenate cu o linie minimală, strălucitoare.

Foto Yannis Vlamos

roxana.cornac
roxana.cornac@glamour.ro