Prima reclamă în care un model poartă Hijab

L’Oréal a publicat prima reclamă în care un model poartă Hijab

Industria frumuseții face pași mari spre o lume mai tolerantă. După ce CVS a renunțat la prelucrarea în Photoshop a imaginilor publicitare, L’Oréal a publicat prima reclamă în care un model poartă Hijab.

Trăim o perioadă în care standardele de frumusețe devin din ce în ce mai diverse, mai inclusive. Prima reclamă în care un model poartă Hijab a fost publicată pe Instagram și promovează un produs de îngrijire a părului Elvive. Modelul care apare în video este bloggerița britanică Amena Khan.

 

„Câte brand-uri fac astfel de lucruri? Nu foarte multe. Ei [L’Oréal-ul] au pus o fată cu eșarfă pe cap – al cărei păr nu îl poți vedea – într-o campanie pentru păr. Pentru că ceea cei ei valorează cu adevărat în cadrul campaniei sunt vocile pe care noi le avem”, a declarat Khan, pentru Vogue UK. „Trebuie să te întrebi – de ce presupunem că femeile care nu își arată părul, nu au grijă de el? Opusul acestui lucru ar fi că toată lumea care își arată părul are grijă de el doar de dragul de a-l arăta celorlalți. Iar acest mod de gândire ne dezbracă de autonomie și de simțul nostru de independență. Părul este o parte importantă din actul de a avea grijă de noi”, a mai spus bloggerița.

„Pentru mine, părul meu este o extensie a feminității mele. Ador să îl coafez, ador să folosesc produse, și ador ca el să miroasă frumos. Este o expresie a persoanei mele”, spune Khan, în cadrul spotului publicitar.

Noi ne bucurăm că a apărut prima reclamă în care un model poartă Hijab, și sperăm ca acest trend progresist să ia proporții și mai mari în perioada următoare.

Foto: L’Oréal UK

Cezara Palade
palade.cezara@gmail.com