Kiehls a lansat o campanie împotriva autismului

Kiehl’s a lansat o campanie emoționantă pentru susținerea asociației Autism Speaks

Iubim brandurile care își fac treaba bine și ne livrează produse de calitate, însă cu atât mai mult le apreciem când nu se limitează doar la această misiune și se implică în cauze sociale sau umanitare de impact. Kiehl’s, brandul de skincare pe care îl iubim, este un astfel de exemplu: împreună cu Matthew McConaughey și prin intermediul unor ambalaje speciale ale produselor, susține cauza asociației Autism Speaks, un lider global în lupta împotriva autismului.

Kiehl’s, marca de produse de îngrijire cu o vechime de 166 de ani, a lansat ieri, în cadrul unui eveniment special, campania de susținere a asociației Autism Speaks. Campania, în colaborare cu actorul Matthew McConaughey, își propune să atragă atenția asupra acestei afecțiuni cu un mesaj foarte puternic: „copiii cu autism au nevoie de atenția dumneavoastră chiar acum.” Mesajul este rostit chiar de actor în video-ul creat pentru susținerea campaniei:

Acest video este cu atât mai special cu cât pentru fiecare distribuire a sa, Kiehl’s va dona câte $1, până la suma de $200,000, către Asociația Autism Speaks. Așa că dacă vrei să te implici în ajutorarea copiilor care suferă de autism, susținuți de această asociație, știi ce ai de făcut!

Produse cu ambalaj special în scopul campaniei împotriva autismului

Parteneriatul include și lansarea în ediție limitată a unuia dintre cele mai iubite produse ale mărcii: Kiehl’s x Matthew McConaughey Limited Edition Ultra Facial Cream, acest produs fiind un memento al campaniei. Designul realizat de McConaughey’s conține culori vibrante și forme geometrice, inclusiv piese de puzzle – o trimitere către emblema Autism Speaks, o piesă de puzzle albastră.

Campania la nivel local

Pe lângă implicarea în acțiunile filantropice la nivel global, Kiehl’s este implicat și în acțiuni ce susțin organizațiile și comunitățile locale. Anul acesta, Kiehl’s România va susține la nivel local asociatia HELP Autism prin 500 de ore de terapie gratuită pentru copiii cu tulburări de spectru autist, pe care asociația îi are în grijă. Pe durata campaniei, clienții Kiehl’s vor primi un simbol al acestei colaborări, o brățară cu logo-ul HELP AUTISM.

Foto: Kiehl’s

Andreea Badea
andreea.badea@ringier.ro