Fenty Beauty este brandul apreciat de tot Internetul pentru diversitatea mare de nuanțe a fondurilor de ten

Fenty Beauty este brandul apreciat de tot Internetul pentru diversitatea mare de nuanțe a fondurilor de ten

Mai ții minte când îți povesteam cât de încântate suntem de linia de produse cosmetice lansată de Rihanna? Se pare că nu am fost singurele! Pe lângă faptul că produsele arată minunat, Fenty Beauty a reușit să rezolve una dintre marile probleme ale industriei de beauty: numărul limitat de nuanțe de fond de ten. Brandul Rihannei este aplaudat de toate pasionatele de beauty pentru diversitatea mare de nuanțe a fondurilor de ten.

Un ambalaj futurist și extrem de cool, iluminatoare în cele mai neașteptate (și minunate) culori, un ruj care avantajează orice fizionomie, pensule care ar arăta bine pe orice măsuță de toaletă, dar mai ales un fond de ten disponibil în 40 de nuanțe – toate ne-au convins că brandul lansat de Rihanna chiar merită atenți noastră.

Însă mai mult decât orice, fondurile de ten sunt vedeta colecției și de departe cel mai iubit produs. Asta pentru că gama de nuanțe este extrem de variată și se adresează persoanelor de orice rasă, de la cele cu pielea foarte albă, până la negrese cu pielea foarte închisă la culoare. Rihanna spune chiar ea pe site-ul dedicat brandului de make-up: „Fenty Beauty a fost creat pentru toată lumea: pentru femeile de toate culorile, personalitățile, atitudinile, culturile și de toate rasele. Am vrut ca toată lumea să se simtă inclusă.”

Astfel Rihanna a rezolvat o problemă pentru multe femei care cu greu își găsesc nuanța potrivită a fondului de ten, doar pentru că pielea lor are o culoare mai rară. Este și cazul lui Krystal Robertson, o femeie care suferă de albinism și care a reușit să își găsească pentru prima dată nuanța potrivită de fond de ten.

Fenty Beauty este brandul apreciat de tot Internetul pentru diversitatea mare de nuanțe a fondurilor de ten

Foto: Krystal Robertson Facebook

„Am avut o mare surpriză astăzi. Gâtul și fața mea au avut în sfârșit aceeași culoare. Am încercat primerul și fondul de ten Fenty Beauty astăzi”, a scris ea în postarea pe Facebook. „Sufăr de albinism. Nu am pigment în piele, așa că este foarte greu să îmi găsesc nuanța potrivită… Mereu ajung să arăt portocalie. Mulțumesc, Rihanna și Fenty Beauty!” Postarea ei a ajuns virală pe Internet și a fost distribuită chiar de Rihanna într-un story de pe Instagram.

Fenty Beauty este brandul apreciat de tot Internetul pentru diversitatea mare de nuanțe a fondurilor de ten

 

Însă nu doar persoanele cu tenul foarte deschis la culoare s-au bucurat de fondul de ten Fenty Beauty. Cum și nuanțele foarte închise sunt adesea excluse din gama de culori a fondurilor de ten (doar pentru că nu se vând la fel de bine), acestea au fost primele care s-au vândut după lansarea brandului. La doar câteva zile de la lansare, nuanțele cele mai închise au fost sold out la Sephora.

 

regram @darkskinwomen.makeup @fentybeauty #fentybeauty

O postare distribuită de B E N J A M I N P U C K E Y (@benjaminpuckey) pe

Foto: Hepta

Andreea Badea
andreea.badea@ringier.ro