De ce părul tău nu arată ca în reclamele de la șampon

De ce părul tău nu arată ca în reclamele de la șampon

Vrei strălucire, volum și densitate, iar reclamele pe care le vezi la televizor îți promit toate aceste lucruri. Totuși, când ajungi să cumperi produsele de haircare care speri că îți vor oferi un păr minunat, realizezi că nu rezultatul nu arată deloc ca în reclame. Te-ai întrebat vreodată de ce?

Când vine vorba de păr, ne dorim cele mai bune produse de îngrijire și styling. Totuși, cum ai garanția că cele pe care le cumperi te vor ajuta să obții acel look fabulos din reclame? Ei bine, nu e nimic care să îți garanteze asta, deci până la urmă, rămâne să încerci produsele respective ca să afli dacă chiar funcționează. Cel mai probabil, funcționează, însă nu așa cum îți arată reclamele de la TV.

De ce părul tău nu arată ca în reclame

Recent, brandul american de produse de hair care Suave a publicat o campanie în care dezvăluie toate trucurile de înfrumusețare a părului folosite în reclamele la șampon. În cadrul campaniei intitulată „Hair you can believe”, mai multe modele au fost lăsate să își coafeze singure părul, folosind produsele Suave, pentru a oferi consumatorilor un exemplu real de cum ar putea arăta părul lor. În cadrul videoclipului publicat, apar și anumite trucuri pe care regizorii de reclame le folosesc.

Într-un din secvențe, se vede cum părul unui model este umflat artificial prin atașarea unor bile de poliuretan pe scalp, iar în altă secvență, extensiile de păr rămân lipite de platformă, în timp ce modelul folosit pentru reclamă se ridică din ipostaza pentru filmare.

Un alt truc este folosirea a unui ecran verde și a mai multor persoane îmbrăcate în verde, care cu ajutorul unor bețe dirijează șuvițele de păr pentru a le face să pară că plutesc în bătaia vântului. Toate aceste trucuri duc la o imagine nerealistă a rezultatelor pe care le dau anumite produse, lucru care poate nemulțumi consumatorii, și îi poate îndepărta de brandul respectiv, spunând că nu funcționează.

„Am descoperit că mai mult de șapte din 10 femei cred că părul pe care îl văd în reclame este imposibil de obținut”, a explicat Jennifer Bremner, marketing director al Suave, pentru GLAMOUR US. Iar toate acele artificii folosite la filmări sunt motivul pentru care părul nu arată ca în reclamele de la televizor.

Foto: Jeromy Robert/Suave

Cezara Palade
palade.cezara@gmail.com