Brandul de beauty al Rihannei a fost numit „Invenția anului” de revista TIME

Brandul de beauty al Rihannei a fost numit „Invenția anului” de revista TIME

Am fost entuziasmate de Fenty Beauty încă dinainte să vedem produsele și am știut noi de ce: aveam o presimțire că brandul de beauty al Rihannei va fi ceva aparte și chiar așa a fost. Rihanna a redefinit noțiunea de „gamă largă de culori” când vine vorba de fondurile de ten, iar acum meritul ei a fost recunoscut oficial: revista TIME i-a acordat premiul „Invenția anului” pentru brandul Fenty Beauty.

Toți am anticipat succesul brandului Fenty Beauty: să recunoaștem. nimic din ce este legat de Rihanna nu ar putea să nu aibă succes. Însă Rihanna nu s-a bazat doar pe popularitatea sa, ci a investit mult efort și cercetare în crearea acestui brand, astfel ca produsele să se ridice la înălțimea așteptărilor. Texturi inovatoare, nuanțe unice și extrem de variate, ambalaje cu design ultra-modern și noutăți mereu conectate la dorințele consumatoarelor – acestea sunt doar câteva dintre caracteristicile produselor Fenty care au cucerit pe toată lumea care le-a încercat.

În ochii pasionatelor de beauty, Rihanna și-a câștigat cu siguranță multe aprecieri pentru Fenty Beauty, însă acum munca ei este recunoscută oficial și premiată. Recent, revista TIME și-a anunțat lista anuală intitulată „25 cele mai bune invenții ale anului”, iar brandul Fenty este pe listă, apreciat pentru inclusivitatea sa impresionantă. „A fost foarte important pentru mine ca fiecare femeie să se simtă inclusă în acest brand”, a declarat Rihanna pentru aceeași revistă.

Lista în care a fost inclus brandul Fenty Beauty conține o mulțime de alte invenții importante (precum un robot personal, noul iPhone X, un hijab pentru atleți sau ochelarii care chiar ajută persoanele oarbe să vadă), iar includerea sa în acest top ne convinge că brandul Rihannei merită toată atenția noastră.

 

Andreea Badea
andreea.badea@ringier.ro