Motiv de bucurie: un nou boutique de machiaj!

Cei de la L’Oréal au întrebat femeile cum îşi cumpără un produs de machiaj. Cum aleg momentul şi cât este de important acesta.

Cei de la L’Oréal au întrebat femeile cum îşi cumpără un produs de machiaj. Cum aleg momentul şi cât este de important acesta. Ei bine, asa cum ne-am aşteptat, nu este un proces deloc simplu. Rareori îţi cumperi un produs de machiaj ca să fie. Nu, nu, nu – lucrurile nu stau aşa. Răspunsurile femeilor au demonstrat că le place să zăbovească în linişte în faţa standului, să încerce texturile, să îşi ofere răgazul de a verifica nuanţele în lumină sau direct pe piele. Este o experienţă de care doresc să se bucure cu adevărat.

În medie, o femeie petrece la raft între 15 şi 30 de minute pentru a se hotărî ce nuanţă de ruj sau fard de pleoape să îşi aleagă. Cu fondul de ten e mai complicat doar prima dată, până descoperi nuanţa care ţi se potriveşte. Lacurile de unghii intră într-o categorie specială, niciodată nu ai suficiente. Mai ales că acum se poartă desenele pe unghii şi le poti face singură acasă, e păcat să nu ai cât mai multe nuanţe.

Mascara, la rândul ei, este o categorie unde e chiar păcat să nu încerci cât mai multe ca să vezi ce efect îţi place mai mult: alungire, definire, volum, sau culoare intensă.

Ei bine, acum găseşti totul în noul boutique de machiaj L’Oréal Paris şi Maybelline New York din AFI Cotroceni. Te aşteaptă sute de produse în sute de nuanţe şi o mulţime de noutăţi.

Ne vedem acolo!

.