Pontul Imobiliare.ro: 3 greșeli de care să te ferești la vânzarea unei case!

După ce au trecut printr-un boom, urmat de o perioadă de recesiune economică, cumpărătorii de locuințe sunt acum mult mai pretențioși, mai atenți pe ce dau banii. Când clienții sunt dispuși să aloce câteva luni bune pentru găsirea casei potrivite, rolul proprietarului nu este atât de ușor pe cât ar putea părea la prima vedere

Pentru a-ți maximiza șansele de a încheia o tranzacție mai repede, Imobiliare.ro îți recomandă să te ferești de aceste 3 greșeli (frecvente printre vânzători):

  1. Prețul prea mare:

Potrivit unui studiu realizat recent de Imobiliare.ro, prețul continuă să fie cel mai important criteriu de achiziție pentru clienți (chiar dacă aceștia tind să acorde o importanță sporită și altor factori, în frunte cu amplasamentul proprietății). De aceea, nu este deloc de mirare ca o locuință listată sensibil peste media pieței să fie ocolită de cumpărători, încă de la primul contact cu respectiva ofertă. Prin urmare, fii foarte atent când îți „evaluezi” casa – informează-te cu privire la evoluția pieței și nu ezita să apelezi la un agent imobiliar specializat pe zona vizată.

Află mai multe despre evoluția prețurilor la apartamente!

  1. Promovarea ineficientă:

Un preț bun nu reprezintă o garanție pentru vânzarea unei proprietăți. Pentru ca aceasta să ajungă la cât mai mulți potențiali clienți, ai nevoie și de o promovare eficientă, folosind canalele potrivite. Potrivit statisticilor, mediul online reprezintă cea mai importantă sursă de informare pentru clienții din imobiliare, urmat fiind de recomandările cunoștințelor și prietenilor, apoi de agențiile imobiliare. Pe lângă simpla prezență pe un site de profil, contează mult calitatea prezentării proprietății – iar aici, fotografiile sunt de o importanță majoră!

Click pentru mai multe sfaturi utile pentru vânzători!

  1. O casă nepregătită pentru vizitatori:

Prima impresie contează – și e valabil și în imobiliare. Deși vizionările reprezintă un motiv de bucurie pentru un vânzător, acestea se pot transforma într-un moment descurajator pentru clienți, punându-i pe fugă. Asta pentru că punctele forte ale unei proprietăți pot fi cu ușurință puse în umbră de „prezentarea” neadecvată a acesteia. Înainte da a primi vizitatori, asigură-te așadar că locuința este curată, îngrijită și, pe cât posibil, fără lucruri personale la vedere.