(P) Iarna trece, nu lasa kilogramele sa ramana

Pe timpul iernii, si in general in sezonul rece, avem tendinta de a ne ingrasa mai mult si cauzele sunt multiple, insa este important sa le cunoastem pentru a sti cum sa prevenim acumularea kilogramelor in plus.

Pericole alimentare pe timp de iarna. De ce ne ingrasam in anotimpul rece?

In anotimpul rece ne creste apetitul pentru carbohidrati si alimente zaharoase deoarece organismul, in lupta pentru a mentine in valori normale temperatura corpului, consuma calorii, prin urmare va cere calorii, iar noi vom tinde sa consumam mancaruri bogate in grasimi. De asemenea, depresia si starile anxioase, ca urmare a lipsei luminii naturale, se pot instala cu usurinta si, prima urmare este mancatul excesiv. Pe de alta parte, lipsa activitatii fizice, pentru ca iarna este demonstrat ca facem mai putina miscare ca urmare a temperaturilor scazute, contribuie, din nou, la acumularea kilogramelor in plus. Nu putem ignora nici sarbatorile de iarna care presupun un meniu traditional bogat in grasimi si zahar, dar nici bauturile calde pe care le consumam cu o frecventa mai mare in anotimpul rece si care, in majoritatea cazurilor, nu se rezuma la ceai neindulcit, ci la vin fiert, ciocolata calda, etc.

Sfaturi pentru a trece peste iarna cu silueta intacta

Un prim sfat, care poate fi aplicat in orice sezon, dar iarna cu precadere, este sa nu combini proteinele cu carbohidrati, adica, de exemplu, friptura cu cartofi, chiar daca este vorba de masa de Sarbatori. De asemenea, alege grasimile bune in detrimetriul celor daunatoare. Consuma regulat uleiuri vegetale, avocado, seminte, migdale si nuci si incearca sa inlocuiesti carnea cu peste. Nu sari peste micul dejun si consuma cat mai multe fibre, de exemplu seminte de psyllium si tarate de ovaz, in general, cereale integrale, sau bauturi de baza de fibre pentru a favoriza tranzitul intestinal si a accelera metabolismul. Creste consumul de fructe si legume crude si gateste alimentele la abur, prin fierbere, coacere, la cuptor sau gratar, in niciun caz prin prajeala. Chiar daca iarna avem impresia ca organismul nu ne cere apa, hidratarea este la fel de importanta. Consuma minim doi litri de apa pe zi si inlocuieste bauturile calde cu supe calde. Pentru a face miscare fizica, foloseste-te de diversitatea jocurilor de iarna, sanius, patinaj, schi, chiar si o bataie cu bulgari care, sustinuta timp de o ora, te ajuta sa pierzi aproximativ 400 de calorii, adica mai multe decat daca ai fi pe partie.

Cum prevenim ingrasatul pe viitor: Colon Protect plicuri

Pentru a preveni ingrasatul pe viitor este important sa adoptam un stil de viata sanatos, bazat in primul rand pe alimentatie echilibrata si pe sport, dar si pe hidratare. Incearca sa ai zilnic 5 mese pe zi, 3 principale si 2 gustari, punand un accent mai mare pe micul dejun decat pe celelalte mese. Este preferabil sa mananci de mai multe ori pe zi portii mai mici, decat sa mananci o data sau de doua ori portii mari. Foloseste-te de suplimentele alimentare naturale care au ca scop eliminarea retentiei de apa, accelerarea metabolismului, detoxifierea organismului si normalizarea tranzitului intestinal. In multe cazuri, constipatia poate fi cauza depunerii kilogramelor in plus. Recomandarea noastra sunt plicurile Colon Protect care, pe langa beneficiile enumerate mai sus, sustin si hidratarea organismului. Pe de alta parte, poftele alimentare pot fi vinovate de esucul unei diete. Pentru a le combate, in special pofta de dulce care este cea mai daunatoare siluetei, consuma fructe si legume crude. Acestea iti mentin glicemia in limite normale si nu favorizeaza aparitia colesterolului, implicit a grasimii, ceea ce o prajitura sau o ciocolata ar face. De asemenea, nu exclude activitatea fizica, chiar daca este vorba de o plimbare accelerata de 30 de minute pe zi si nu face sport pe stomacul gol, deoarece caloriile nu vor fi arse din grasime, ci preponderent din masa musculara. Acelasi lucru se intampla si daca mananci mai putine calorii decat consumi prin sport.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe glamour.ro