Iată cheia unui somn bun pe timpul nopții

Îți dorești să te trezești odihnită dimineața? Un nou studiu arată că oamenii care dorm într-o cameră rece sunt mai sănătoși.

Potrivit doctorului Chris Winter, temperatura ideală pentru dormit este între 15 și 19 grade Celsius. Acest lucru sună bine pentru cei care dorm deja în camere răcoroase, însă dacă obișnuiești  să folosești o grămadă de pături, îți va lua câteva săptămâni să te obișnuiești.

Un studiu pentru diabetici a constatat că somnul  în camerele reci poate reduce riscul de dezvoltare a anumitor boli metabolice, cum ar fi diabetul zaharat. În afară de asta, persoanele care dorm în camere reci ard mai multe calorii în timpul zilei.

Un alt beneficiu este faptul că adormi mai repede, deoarece atunci când dormi într-un loc răcoros, corpul tău nu este nevoit să-și regleze temperatura, ceea ce înseamnă că vei ațipi mai ușor.

Poți reduce, de asemenea, riscul apariției ridurilor. Atunci când corpul este rece, organismul produce mai multă melatonină, care este unul dintre cei mai importanți hormoni anti-îmbătrânire.

Descoperă și la ce oră trebuie să te bagi la somn pentru a te trezi odihnită.

Foto: Shutterstock

Taguri: