Dietă de gurmandă

Multă ciocolată. Croissante înecate în unt. Un pahar de vin roşu în fiecare zi. Şi NICIO grijă pentru caloriile acumulate. Dacă asta e ideea generală pe care o ai tu despre o dietă pe care o poţi urma fără probleme, continuă să citeşti.

 

Multă ciocolată. Croissante înecate în unt. Un pahar de vin roşu în fiecare zi. Şi NICI O grijă pentru caloriile acumulate. Dacă asta e ideea generală pe care o ai tu despre o dietă pe care o poţi urma fără probleme, continuă să citeşti.

N-am fost niciodată obsedată de vreo cură de slăbire. Deşi recunosc cinstit că am încercat să mănânc disociat, să renunţ la carbohidraţi şi să uit de gustările (compuse din cartofi prăjiţi şi ciocolată) de la miezul nopţii. Din păcate, la fel de onest trebuie să admit că aceste încercări n-au durat mai mult de două-trei zile. Aşa că teoria vehiculată de către unii nutriţionişti că o „dietă hedonistă“ – în care ai voie să mănânci orice, oricând, oricât, câtă vreme acest lucru îţi face plăcere – are mult mai multe şanse de a te face fericită (da, chiar şi cu un număr în plus la jeanşi) decât una în care caloriile şi grăsimile sunt numărate una câte una a fost o idee pe placul meu. Mai ales atunci când am remarcat (pe pielea prietenelor) că orice dietă strictă vine la pachet cu tulburări de somn, digestie şi alimentaţie şi cu un număr de kilograme suplimentare la câteva săptămâni după ce experimentul a încetat.

 

Prin urmare, urmează 10 reguli simple şi te poţi bucura în linişte de orice fel de deliciu culinar.

Foto: CN Digital Studio, Gourmet/Yanes,Romulo A

.