11 January 2016 | autor: Alina Aliman
Health, Love, Sex / Health & body

Cum poţi să nu-ţi mai fie foame atât de des?

Cu alte cuvinte, cum poţi să te simţi sătulă mai repede şi să te ridici de la masă fără a termina chiar toată mâncarea din farfurie? Există un truc foarte simplu, dar eficient.

Când ţi-e foarte foame, ai fi în stare să comanzi tot meniul de la restaurant sau să cumperi un coş întreg din supermarket. Pentru că nu vrei să arunci mâncarea şi pentru că nici nu vrei să te alegi cu multe kilograme în plus după ce ai devorat delicioasele paste, pizza şi tiramisu, trebuie să poţi să te opreşti la timp din degustat. Însă ce faci dacă chiar îţi este foarte foame? Şi dacă, după salata (cam leşinată de la prânz), te apucă din nou o foame teribilă pe la ora 4 după-amiază?

Însă există şi trucuri care te pot face să te simţi sătulă mai repede şi care te determină să mănânci mai puţin la fiecare masă. Unul dintre ele este clasic: bea un pahar mare cu apă înaintea mesei, nu după ce deja ai terminat prânzul. Un altul este (da, poate părea destul de incredibil)… sportul!

Cercetătorii unui institut de nutriţie din SUA au efectuat un experiment pe două grupe de voluntari care au băut mai multe shake-uri calorice. Primul grup, cel care a făcut sport regulat, timp de 3 luni (alergat pe bandă, jogging în parc, cycling) a reuşit să micşoreze cantitatea de mâncare de care aveau nevoie, în timp ce grupul sedentar a continuat să consume aceleaşi cantităţi de mâncare. Explicaţia? Exerciţiile fizice sunt responsabile de creşterea hormonilor de saţietate, care fac să putem ţine mai bine în frâu apetitul pentru tot felul de alimente interzise. Aşadar, vrei să poţi mânca mai puţin, fără să ţi se facă foame din oră în oră? Fă sport regulat! Merită!

Foto: Publimedia / Shutterstock

Alte articole
VREI SĂ FII LA CURENT CU TOATE NOUTĂŢILe GLAM?

Act cool. Be GLAMOUR! Da LIKE paginii GLAMOUR pe Facebook.

AM MAI SCRIS
DESPRE
Adaugă un comentariu