Ce este tapping, o rutină de wellness rapidă care îmbunătățește circulația sângelui și ridică nivelul de energie

Dacă nu ai încă o rutină de wellness pe care o repeți cu regularitate dimineața, este timpul să faci o schimbare! Nici nu puteam găsi un moment mai bun să îți spunem ce este tapping, un obicei care a devenit un adevărat trend în materie de wellbeing și sănătate, pentru că îmbunătățește circulația sângelui și îți dă un boost de energie.

Câteva minute de Hot Yoga sau orice altă formă de exercițiu fizic dimineața poate face minuni. Însă nu întotdeauna există timp pentru o secvență complicată și lungă de posturi. De aceea, tapping este rutina de wellness perfectă pentru persoanele cu resurse limitate de timp și energie. Află ce este tapping, cum practici hot palming și alte obiceiuri de wellness recomandate de fotomodelul Danielle Copperman și autoarea cărții intitulate ”Well Being”.

Ce este tapping

Tapping este o rutină simplă care ajută la îmbunătățirea circulației sângelui și ridică nivelul de energie din corp, potrivit GLAMOUR UK. „Implică tapotarea și masarea anumitor părți din corp, folosind o combinație între pumni și vârfurile degetelor, pentru a activa (părțile corpului respective) și pentru a te elibera de orice fel de tensiune sau blocaj emoțional sau energetic”, a explicat Danielle. „Este unul dintre ritualurile mele preferate, și poate fi o practică energizantă dacă o incluzi în rutina de dimineața și dacă vrei să îți sporești energia vibrațională, și să te simți echilibrată, mai ușoară și mai puțin rigidă la nivel fizic”, a adăugat fotomodelul.

Practica numită tapping este o combinație între presopunctura Antică Chinezească și psihologia modernă, care acționează pentru a modifica fizic creierul, sistemul energetic și corpul. Estimativ, aproximativ 10 milioane de persoane din toată lumea practică această rutină. Se spune că tapping poate ameliora probleme precum anxietatea și insomnie, precum și stresul post-traumatic sau chiar afecțiunile fizice. Tehnica presupune să te concentrezi pe o emoție negativă precum o frică sau ceva ce a declanșat un sentiment de anxietate, și, în acest timp, să îți folosești vârfurile degetelor pentru a tapota de 5-7 ori fiecare punct meridian al corpului.

Modelul Danielle Copperman recomandă alte trei obiceiuri simple de wellness pe care să le introduci în rutina ta pentru o stare generală de bine. Descoperă-le în galeria foto de mai sus!

Foto: Instagram @dcopperman

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe glamour.ro