5 rezoluții sănătoase de anul nou de care te poți ține

Să-ți setezi rezoluțiile pentru noul an este foarte ușor, să te ții de ele este cel mai greu! Îți dam cinci rezoluții pentru o viață sănătoasă de care chiar te poți ține. 

Experții spun că oamenii își setează rezoluțiile având cele mai bune intenții, dar de cele mai multe ori sfârșesc prin a nu le duce la îndeplinire. Acest lucru se întâmplă pentru că e foarte greu să ne rupem de obiceiurile noastre și să facem schimbări în viața noastră.

Pentru a-ți duce la îndeplinire obiectivele ține cont de aceste lucruri:

  • Scrie-ți rezoluțiile pentru acest an pe o foaie de hârtie
  • Împărtășeste-le cu cineva pentru a te motiva și a te ajuta să le duci la îndeplinire
  • Setează-ți obiective specifice și realizabile.

Iată cinci rezoluții ușoare, pe care chiar le poți duce la îndeplinire, dacă îți dorești să ai o viață sănătoasă:

  1. Mănâncă fără să te mai gândești în altă parte: dacă savurezi mâncarea fără să îți fie distrasă atenția atunci vei fi întelege și semnalele organismului – el îți spune când este sătul sau de ce alimente are nevoie. Mâncatul cu atenție este cheia unei diete echilibrate și sănătoase.
  2. Culcă-te și trezeste-te la aceleași ore: lumea se concentrează pe a dormi suficient, fără să știe cât de important este să ai un program de dormit/trezit. Încearcă să te culci și să te trezești la aceleași ore – și ține-te de acest program – și vei vedea diferența.
  3. Găsește-ți antrenamente care te vor ajuta să îți atingi obiectivele: în primul rând gândește-te ce îți dorești să obții la sala de sport – creșterea masei musculare și a flexibilității sau pierderea kilogramelor în plus și arderea grăsimilor – apoi încearcă antrenamente care specifice pentru obiectivul dorit.
  4. Renunță la zahăr: știi deja cât de dăunător este zahărul. Să renunți la el nu este atât de ușor precum ai bate din palme, ci este un proces gradual. Cu timpul vei realiza că nu aveai nevoie de atât de mult zahăr în alimentație pe cât credeai.
  5. Bea mai multă apă: știi cât de important este să bei apă, dar îți e greu să crești numărul de mililitri? Este de mare ajutor să ai mereu o sticlă de apă pe birou și să bei un pahar cu apă de fiecare dată când ți-e puțin foame (experții spun că de multe ori confundăm foamea cu setea).

Foto:

Abonează-te la newsletter