(P) TEZYO, alături de Dana Rogoz, lansează campania “Pantofi cu Atitudine”

TEZYO, noul concept OTTER Distribution, alături de fashion blogger-ul Dana Rogoz, a lansat campania națională “Pantofi cu Atitudine”. TEZYO  promovează ideea că o ținută bine aleasă influențează pozitiv atât atitudinea persoanei care o poartă, precum și a celor din jur. 

“Cred cu tărie în ideea că atitudinea este importantă și te ajută să duci la bun sfârșit fiecare proiect. O ținută ireproșabilă, completată de pantofii potriviți, este esențială pentru a avea succes și susțin ideea lansată de TEZYO, de a aduce în atenția publicului importanța motivației și atitudinii, pentru a obține rezultatele dorite„ a declarat Dana Rogoz.

Marcăm  debutul noii campanii cu deschiderea celui de-al 7-lea magazin TEZYO, în complexul Palas Mall Iași. Aceasta deschidere a fost susținută de un eveniment special, o prezentare de modă ”Shoes on stage”,  în cadrul căreia invitații au putut admira outfit-uri în tendințe, puse în evidență de pantofii cu atitudine de la TEZYO.

tezyo_pantofi_cu_atitudine

În premieră națională, îndrăgitul brand de încălțăminte și marochinărie ALDO se regăsește acum în noul magazinul multibrand TEZYO.

TEZYO este un magazin multibrand ce oferă articole de încălțăminte și genți pentru toate stilurile, de la cel office până la cel fashion sau urban sport. Încă de la demararea proiectului, s-au asociat acestuia și analistul de modă Alin Gălățescu, precum și Carmen Brumă și Marta Ușurelu, două femei de succes în business şi showbiz.

La achiziționarea  articolelor de încălțăminte sau produselor de marochinărie din magazine sau de pe www.tezyo.com, clienţii pot câștiga o excursie în capitala modei, Milano, precum și trei kit-uri de pantofi și genți asortate, fiecare kit conținând trei perechi de încălțăminte și trei genți.

Campania ”Pantofi cu Atitudine” se desfășoară la nivel național, în toate cele 7 magazine TEZYO, în contextul prezentării colecţiei de toamnă – iarnă 2016/2017.