Prima reclamă la aparate de ras pentru femei în care apare părul de pe corp

De câteva decenii, societatea duce o luptă crâncenă împotriva părului de pe corpul femeilor. Este scârbos, tabu și trebuie îndepărtat cu orice preț. Aceste idei nu sunt încă pe cale de dispariție, însă suntem pe drumul cel bun. Dacă până acum spoturile publicitare la aparate de îndepărtare a părului nedorit ne arătau demonstrații pe o piele complet catifelată, situația este pe cale să se schimbe. A apărut prima reclamă la aparate de ras pentru femei în care apare și părul de pe corp.

Nu am crezut niciodată că vom spune asta, însă ne-am bucurat sincer când am văzut prima reclamă la aparate de ras ăentru femei în care apărea și părul în sine. Era și timpul ca părul de pe corpul femeilor să nu mai fie considerat ceva atât de revoltător încât nu poate fi arătat în materialele publicitare.

Prima reclamă la aparate de ras pentru femei în care apare părul

Noua campanie publicitară a brandului Billie pentru aparatele de ras pentru femei are ca protagonist părul de pe corp. Intitulată „Project Body Hair”, campania aduce în prim plan femei cu păr la axilă sau pe picioare, pe care îl expun cu mândrie, nicidecum rușinate sau jenate de acest aspect.

Prima reclamă la aparate de ras pentru femei în care apare părul
Prima reclamă la aparate de ras pentru femei în care apare părul

„Nu am putut să nu observăm numărul covârșitor de reclame pentru lame de ras în care apare o piele lipsită de păr”, a explicat cofondatoarea brandului Billie, Georgina Gooley, potrivit GLAMOUR US. „Ni s-a părut bizar că aceste branduri arată cum femeile se ”rad” pe pielea complet catifelată”, a continuat Gooley. În plus, imaginile nu au nicio valoare în a dovedi eficacitatea lamelor de ras.

Mai mult decât atât, Gooley consideră că aceste campanii fără păr sunt jignitoare la adresa femeilor. „Când brandurile se prefac că toate femeile au corpuri lipsite de păr, este un fel de body shaming. Transmit faptul că ar trebui să te simți rușinată că ai păr pe corp”, a explicat ea. Prin a crea aceste reclame în care apare și părul, Gooey își dorește să normalizeze ideea părului de pe corpul femeilor, indiferent că acestea aleg sau nu să îl păstreze.

Brandul Billie a colaborat cu fotografa Ashley Armitage pentru a crea prima reclamă în care apare părul de pe corp
Brandul Billie a colaborat cu fotografa Ashley Armitage pentru a crea prima reclamă în care apare părul de pe corp

Pentru a-și concretiza proiectul, Gooey a apelat la fotografa Ashley Armitage, cunoscută pentru imaginile sale care promovează conceptul de body-positive. „Este atât de incitant să fiu implicată într-o campanie care se opune standardelor de frumusețe și subiectelor tabu, arătând femei reale cu păr pe corp”, a explicat Armitage. „Am vrut să mențin totul natural, nepozat și jucăuș”, a declarat ea, despre procesul de fotografiere al modelelor pentru campanie.

Foto: Ashley Armitage

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe glamour.ro